Missbrukar fitta.

Jag är och förblir en missbrukare, jag är och förblir en missbrukare, jag är och förblir en missbrukare, jag är och förblir en missbrukare, jag är och förblir en missbrukare.

Det är ett helvete.Det ligger matrester överallt, papper och kartonger. Jag har misskött mig, jag har hetsätit i två jävla dagar. Göran kämpar febrilt med mig. Han är Gud. Han ringde precis. Han tror på mig, men det är fel. Jag spelar bara. Jag är inte så stark och snygg som jag ser ut och uppfattas. Jag är en jävla simpel äcklig och svag hetsätar tjej. Inget mer. En enda jävla obotlig sjukdom. Det är mitt enda jag. Så jävla skamligt. Fy fan vad jag blottar mig häruppe. Hur mycket mer klarar jag egentligen..

Fy fan vad sjuk i huvudet jag är. Imorgon åker jag hem, men jag vill inte, vad har jag att komma hem till?? Jag har bara mitt missbruk. Alla människor som ringer och stöttar mig varfför?????????????????????? Det gör bara mer ont när ni säger att ni älskar mig och tror på mig. Det är inte sant. Ni känner mig inte. Jag klarar inte dethär.

Vad fan har jag gjort?????? Vet ni hur fet jag blivit?????????????????

Jag är snart död. Begrav mig i skiten, gör det. Bulimi är fan det värsta en människa någonsin kan drabbas av. Vissa blir aldrig friska.

Snälla säg att jag drömmer, säg att det aldrig har hänt..gör mig till barn igen. Gör mig tom och ren. Jag mig vingar.

Jag får inte spy, jag får inte spy, jag får inte svälta, jag får inte svälta. Jag avbryter nu. Jag går in i duschen, fixar mig, plattar håret och fortsätter hos Göran kl 10 imorgon. Han må va den enda människa jag kan lita på i nuläget.Jag gör slaviskt vad han säger åt mig. Underbara männsika, han ringde upp mig precis när jag skulle fortsätta hetsa inne i köket. Helt sjukt.

SNÄLLA, ÄLSKADE, VACKRA, STARKA OCH KLOKA SARA-DU KAN-DU KAN GÖRA DET. Lyssna på rösten inom dig. LYSSNA.

Kommentarer
Postat av: K

Du kan Sara! Räkna hur många dagar du varit där än... Inte så många du! Men fasen så jobbigt de kan va att ha tålamod. Men du kan!! Kramar!

2008-10-10 @ 07:39:27
Postat av: Marie.

Du är stark. Säg det för dig själv: "Jag är stark". Säg det tills det fastnar även om du tror på det eller ej.



Tack för din blogg.

Hoppas på dig.



Kram.

2008-10-10 @ 15:39:45
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Lisa

stumpan lilla gumman! ursch, fy och blä. har du tid och lust skulle ja hemskt gärna vilja träffa dig om bara för en liten stund i veckan. vill bara ge dig en stor kram just nu!

2008-10-10 @ 21:36:45
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJ, låter jobbigt det där! Känner med dig. Men jag ser också att du har styrkan!! DU har det!! Du kan och du vill :)



Vore gulligt om du kunde svara på en fråga jag undrar om. Hur ställer man diagnosen? alltså fick du träffa nån psykolog eller läkare? jag förstår inte.. måste man föra matdagbok och sen diagnostiseras pga det eller räcker det med att man förklarar sina matvanor?

2008-10-11 @ 17:52:59
URL: http://www.uppellerner.blogspot.com
Postat av: Elin

Välkommen in i klubben, missbrukare är vi allihopa. Jag har tre råd att ge dig, som jag sällan och aldrig tillämpar själv, trots att jag vet att de är de enda som fungerar. Be om hjälp, be om hjälp, be om hjälp. Ring, spring eller skrik.



Jag är med dig, nere i skiten. Idag är vi nere och krälar, men imorgon kanske vi kan klättra en bit upp? Man kan behöva någon att skratta med under den här ökenvandringen.. Annars blir det väldigt långt och ensamt mellan oaserna.



Tänker på dig,

2008-10-12 @ 11:29:10
URL: http://hiraedd.blogg.se/
Postat av: Nolita

Precis Sara. Lyssna på din positiva röst. Du kommer att klara detta. Du kommer att misslyckas några gånger men du kommer att ta dig ur det här helvetet. Lilla vänn. Jag tror verkligen att vi måste försöka se bort ifrån vikten. Vet hur omöjligt det låter.. Men egentligen, vad händer om vi blir feta? Varför är vi så rädda för att gå upp i vikt? jag vet faktiskt inte varför jag är det.

Ta hand om dig!

2008-10-13 @ 13:17:38
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Nolita

Tänker på dig

2008-10-13 @ 23:50:13
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Alina

kämpa vidare!! nattinatti

2008-10-13 @ 23:55:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0